Procedura rekrutacyjna

  1. Wyślij zgłoszenie w systemie komunikacji internetowej lub drogą tradycyjną
    1. Zapoznaj się z ogłoszeniem rekrutacyjnym
    2. Wypełnij formularz internetowy /złóż podanie aplikacyjne i załącz wymagane dokumenty
    3. Wyraź zgodę na przetwarzanie danych
  2. I Etap - Formalnej selekcji złożonych aplikacji
    1. Złożone dokumenty są weryfikowane pod kątem kompletności dokumentów
    2. Sprawdzenie przez Komisję, czy kandydat spełnia warunki zawarte w treści ogłoszenia rekrutacyjnego
  3. II Etap - Aplikacje wstępnie zaakceptowane
    1. Wybór kandydatów, którzy zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne drogą telefoniczną lub email - wywiad
    2. Możliwość wykorzystania testów wiedzy i umiejętności
    3. Do niektórych stanowisk mogą być przeprowadzone testy psychologiczne
  4. Etap końcowy
    Wszyscy kandydaci uczestniczący w rozmowach kwalifikacyjnych zostaną powiadomieni o wyniku procesu rekrutacyjnego w postaci decyzji.
  5. Zaproponowanie pracy - najlepszym kandydatom złożymy ofertę pracy
  6. Zachowanie aplikacji zgodnie z udzieloną zgodą dla potrzeb przyszłych rekrutacji
  7. Odrzucenie aplikacji - oferty pracy nie spełniające wymogów zostaną zniszczone